tisdag 12 april 2011

Strul med allt

Ja det har varit lite mycket ett tag med skador, jobb och en dator som helt plötsligt inte vill vara med längre.
Mail adressen låste sig så jag har fått skaffa ny.
Det innebär ju oxå att jag inte har en enda adress till någon annan för dom är borta!!!
ÅÅHHHH jag blir knäpp på tekniken!!
Calle mår iaf mycket bättre och jag har fått börja skitta på honom.
Det finns ingen sårhåla längre utan bara en yta utan skinn och även den börjar att torka ihop.

Musse har fått börja gå ut, inte helt okomplicerat när han trodde att han aldrig skulle få komma in igen.
Men nu är han avslappnad och vet att dörren öppnar sig igen om man ger hals.

Till Missan väntar vi fortf på att hitta en go hankatt som hon kan få träffa men det är lättare sagt än gjort...

Ett sånt gott vårtecken är att vi på jobbet handbetäckt första stoet för iår.
Jag tror hingsten väntat på säsongen!!
Måste säga att han är ändå en gentleman efter en vinter av torka så skötte han sig så fint fortf.

Ha det gott

2 kommentarer:

  1. Låter som du är på rätt köl igen. Kul att höra från er! Ha en bra helg!

    Lena o hundar

    SvaraRadera
  2. Hej där!
    Ses vi på rasspecialen? Dax att skaffa Fb snart ;)

    Kram

    SvaraRadera