fredag 24 september 2010

Kul dag!!

Idag åkte jag med Calle till klubben för att en tjej skulle provrida lite för att hon kanske ska hjälpa mig att hoppa med honom lite tills jag är OK i ryggen igen. Det gick jätte bra och hon kunde tänka sig att ta sig an honom!!
På em hade jag ju fortfarande inte fått rida eftersom Sara red Calle så jag tog Dajmen och Penny och red ut i skogen. Dajmen har en jäkla vinnarskalle men han vill ju inte springa först helst. Det stora ansvaret får gärna ligga på någon annan. Jag sa FRAMFÖR till Penny och det godtog han, jäklar vad kul vi hade!! Penny sprang och Dajmen hängde på!! Så himla kul att galoppera jämnsides med Penny!! Som ni kan gissa är kortet inte från idag men fort går det!!

När vi kom hem igen så kom Camilla precis till stallet och ville oxå ha sällskap såå då tog jag Alexis, Camilla tog Sky och så hängde Dan med på Hilma. Då kan man oxå säga att vi hade kul, ibland måste men ta fram fjortisen i sig själv!! Imorgon blir det ändå allvar, Evelina ska rida lektion på Dajmen och jag ska rida dressyr med Calle så vi får vara vuxna då!!

Ha det bra!!

1 kommentar:

  1. Vad kul det låter! Och lite farligt tycker en som aldrig ridit! Coolt fartkort på Penny! Man kan aldrig vara för mycket fjortis :-)

    SvaraRadera