söndag 26 december 2010

Gubbar nu...


Jag kan ej säga att jag var ett stort entusiastiskt fan när det begav sig för dessa gubbar sist.
Men jag måste ändå säga att dom är jättebra.
Hmm jag som mest lyssnar på Hammerfall, Sabaton, ACDC och Iron maiden.....nåja.
Många mer finns det att lyssna på men nu måste jag även lägga till denna hela  skivan på den listan.
Det finns en låt som handlar om att fortfarande tycka väldigt mycket om sin kärlek efter många år.
Den tycker jag är så himla bra i kontrast till alla låtar som finns om nyförälskelser och olycklig kärlek!!
What do you want from me now eller något liknande heter den.
Hur som helst tycker jag att det är lite charmigt att dom som var små pojkar nu är män som fyller ut sina kostymer.
Ha det bra

2 kommentarer:

  1. Har alltid varit en fan av Robbie, och det blev ju inte direkt sämre nu!! YES, jag vill gå på konsert!! Tina

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År önskar vi här i Kungsbacka! Kramar!

    SvaraRadera