onsdag 27 oktober 2010

Händer inte mycket...

Tränar min rygg med lite längre promenader, ibland för långa men det känns nog ändå bättre tror jag.
Tog ingen medicin på kvällen för jag mådde så illa för ett par dagar sedan.
Jag ska ju bara sova tänkte jag och det var ju inget direkt problem innan jag fick tabletterna heller,
hmmmm man kan säga att den missen gör jag inte igen!!



Evelina tränar ju varanan fredag med Dajmen, ifredags var det äntligen dags för lite markarbete/hopp.
Innan detta har hon traglat dressyr LC:1 programmet i många träningar.

Gissa om hon var glad??

Hur som helst så tog jag inga kort för jag filmade och det kan jag ej lägga in här, men ett kort på dom han jag med.....ej på hinder dock..

Jag var så himla stolt va, hon är en liten späd tjej på 7 år och hoppar 4 stuts bommar irad ca 40 cm skulle jag gissa. Det är ju dock språng för småhästar!!
Hon fixar det som ingenting.
Dajmen blir oxå glad när det kommer hinder in på träningen.

Ha det bra

1 kommentar:

  1. Krya på dej!! Jag såg hoppfilmen, det var jätteskoj att se!! Dom är ett bra team!
    Glöm inte hundmaten..

    Kram kram

    SvaraRadera