lördag 16 oktober 2010

Kanske lite bättre...eller...

Jo då lite bättre är det.

Det värker inte hela tiden och jag har fått börja promenera tio minuter tre ggr/dag.
Mmm det ni tio minuter!!

Jag käkar ju en del tabletter oxå så man vet ju inte riktigt vad man känner och inte men TRÖTT är jag som bara den.

Magnus har börjat jobba 25% så när han kommer hem så går vi en liten promenad som vilket pentionärspar som helst!!

Jag tänkte att jag kunde försöka spåra oxå om jag lägger ett spår på dom första tio och går det på dom andra tio...??

Hade ett par kompisar här igårkväll. Jag är ju inte så mycket för att få blommor och så, jag kan ju inte hålla dom vid liv sedan.
Detta är ganska nära vänner som man känner utan och innan sååå vad har dom då med sig??
Ett lock öl och en påse...hmmmm den var ganska tung....

I påsen låg det älg ben. Ja det är ju älg jakt och dom hade skjutit en kalv igår, kul !! Har bara haft rådjurs ben förut.


Ha det bra

3 kommentarer:

  1. Krya på er hälsningar, bra att ni prövar på pensionärslivet lite granna! ;-))
    Kram Uppfödarn

    SvaraRadera
  2. Ja det vore kul med en träff, längre än 10 minuter ;) Krya på dig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej !
    Jo med oss här i söder är det toppen. Njuter av solen så gott som det går. och börjat valla lite =) .
    Hur går de för er?
    Hoppas det blir bättre för dig snart. Och magnus med. Förstår att det är jobbigt att knappt få göra nåt. Men vila ut ordentligt nu!

    Massa kramar från Brossan

    SvaraRadera