onsdag 12 januari 2011

Minotauros

 Eftersom jag frågat Minotauros äg som heter
Lene Nissen-Lembke om jag fick lägga ut bilder på honom här så gör jag det nu.

Vi var faktiskt nere och hälsade på vid 1 Maj helgen 2010 eftersom jag vill bara känna in känslan när man träffade honom.

Jag kan säga att under den korta stunden vi var där så fattade jag tycke för denna vakna, pigga och gentlemana mässiga hingst.
Vad jag ville veta hade ju inget med ridning eller hoppning att göra för där har han ju visat själv att han är enastående.
Utan jag ville bara helt simpelt träffa honom och se hur han beter sig i sitt vanliga liv.




För oss som kanske bara ska göra detta en gång och planerar att behålla fölet så vill man ju inte ha vem som helst till pappa...

Men som sagt han var en nobel herre med dom grå tinningarnas charm och jag föll för honom.

Sååå nu håller vi tummarna!!

Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar