torsdag 6 januari 2011

My Dog Torsdag

Ja det var ju inte riktigt strålande väderförhållanden när vi gav oss av imorse, sakta men säkert fick det gå.
Efter lite velande fram och tillbaka så skulle Sandra visa henne och det gick strålande!
Penny blir lite låg på sådana här plattser och behöver peppas lite o det löstes jättebra.
Tack så hemskt mycket för hjälpen Sandra!!

Öronen som jag ej tänkt på att det var nog ett tag sedan det började vrida sig...

Kritik:  Feminin tik god skalle, Välplaserade öron, god hals och överlinje, Välvinklad, god ???? bröstkorg, rör sig effektivt men kunde ha bättre armbågsfäste, väldigt flata tassar.

kv.1
kk.3

Nu kan man ju låta bli att skriva att det var tre hundar med men eftersom det fanns en del vittnen så...

Jag är iallafall väldigt nöjd med min hund!
Mest nöjd är jag dock över att jag slapp parkeringsböter fast jag ej betalt någon biljett!!

Nya tag imorgon!!

2 kommentarer:

  1. Härligt att det gick bra :) ,
    Lycka till i morgon , Så skall ja titta in här igen och se hur det gått för er !

    Kram Från osss .

    SvaraRadera
  2. Hann ju aldrig träffa er.. Söt hon är din lilla pärla!

    Kram.

    SvaraRadera