tisdag 18 januari 2011

Träning igen

Såå tillbaka till ordningen med Måndagsträning!!
Det var väldigt skönt och väldigt kul att den drar igång igen.

Välbehövligt för jag kan känna att det slappats en del över lovet.
Där av trodde jag att det kanske skulle bli lite svårt att hitta tillbaka på första tillfället men det var precis tvärt om.

Jag tror att Pen oxå tyckte det var kul att börja och kontakten vid fotgåendet har aldrig varit bättre!!

Ja nu är vi ju inga ess för det men jag var väldigt stolt.
Även med mycket störning så fortsatte hon hålla kontakten!!
Nu var jag ju så himla uppspelt igår så jag glömde att ta kort så det blir lite gamla.

Vad jag oxå har lite svårt att greppa är att liten har blivit stor!!
Penny Fyller 2 år på Torsdag!!
Ja ibland har man ju slitit sitt hår hi hi, men attans till trevlig hund!!
Tina sa vid ett tillfälle att rim och reson tiden närmar sig och verkligen det har den gjort!!
 Tack Tina och Johan för denna underbara hund!!

Ha det gott

4 kommentarer:

  1. Ja tänk att våra små snart är 2 år! Man undrar ibland var tiden tagit vägen ?. Brossan hälsar Grattis i förskott till sin söta syster. Och ja hoppas verkligen att vi ses snart ?!
    Kram Från oss.

    SvaraRadera
  2. Huj vad tiden går fort! Grattis i förskott =) Nu är det dax att skaffa Facebook så att du kan vara med i den nystartade Dåår-gruppen, snälla ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Har oxå tränat lite lydnad idag. Kul att hon funkar så bra.
    Grattis på födelsedagen! Kramar!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera