tisdag 25 januari 2011

Flyter på

Igår var det måndagsträning igen och det gick jättebra denna gången oxå.
Det känns helt strålande.
Längtar efter att komma igång med spårandet igen denna gången på riktigt med översyn så att man ej gör fel.
Penny är lysande i mina ögon, problemet är den klump hon tvingas att dra runt på i ändan av linan...det skulle la vara jag då...Som inte har allt klart för sig.
Skulle gärna vilja kunna riktigt så att man kan tävla om man vill.
Sååå ska någon spåra är jag bered att slänga mig i bilen och åka dit!!

Ikväll ska jag med Annika på första löshoppningen med Indy, Han fyller två nu så det är DAX för det.
Har bara en gammal bild på honom från när vi var och tittade på denna tuffsiga lilla halvt år gamla unghingst.
Det ska bli väldigt roligt.
Ha det gott

1 kommentar:

  1. Vi ska snart börja spåra nu om du har lust. Väntar bara på att de skall sluta löpa och att det töar lite till. Kul att Penny är så duktig!

    SvaraRadera